FAQS – PREGUNTES FREQÚENTS

 

- Per què cal comprar a Rugbytienda? 

Som una de les poques botigues de rugbi que hi ha a Espanta i som capaços d’enviar-vos un article a l’adreça que ens indiqueu en 24 hores.

Rugbytienda.com Posa al teu abast tot tipus d’aricles i accessoris de rugbi que són molt difícils de trobar en el mercat. Disposem de les millors marques i oferim bon preu per a poder adquirir els postres productes. A més, fent una compra superior als 80€, les despeses de transport són gratuïtes, per la qual cosa és més econòmic fer la vostra compra des de casa a Rugbytienda. 
Rugbytienda importa des d’Europa i també compra a Espanta mateix TOT FACTURAT, som una empresa seriosa i els enviem la seva factura en el moment que ho sol·liciteu. Podeu demanar la vostra factura a administración#rugbytienda.com i els l’enviarem el període més breu possible, també la podeu descarregar a la pàgina web en format PDF.

Rugbytienda garanteix l’autenticitat de les seves marques.

 


- Com puc fer el pagament?

Els pagaments poder ser contra reembossaments, transferència bancària o ingrés.

-Reembossament: Vostè fa la comanda i la paga quan la rep. Aquesta modalitat té una comissió que l’agència de transports ens cobra i que per tant s’aplica en el preu final i és de 4€.

- Transferència: Aquesta és una modalitat de pagament que no sol tenir cap comissió, excepte si li cobra la seva Entitat, tot i que hi ha bancs que no en cobren cap.

- Tarja: Ràpid i eficaç. Actualment és una de les modalitats més utilitzades pels postres usuaris de les més segures que hi ha. Es pot pagar amb Visa, Mastercard o Euro6000.

-Paypal; Si teniu compte a Paypal aquesta és la manera més ràpida i senzilla de fer el pagament.

- Ingrés; Rugbytienda.com treballa amb Cajamar i aquesta Entitat cada vegada té més oficines a tot Espanta (Sense comissions).

Podeu veure les diferents oficines:

- Com podeu contactar amb nosaltres?

Molt fàcil, via correu electrònic, telèfon o fax
  e-mail: info@rugbytienda.com
  Telèfon: 622 38 99 20 
  Fax:   957 320 179

- És necessari registrar-se?

No cal; només s’ha d’omplir el formulari i nosaltres els enviem la comanda. Aixa de senzill.

 


- No trobo el producte que busco

Si no trobeu el producte interessat, envieu-nos un correu electrònic o poseu-vos en contacte amb el nostre Server d’Atenció al Client i intentarem localitzar el seu producte al més aviat possible.


- Quant tarda en arribar la meva comanda?

Tenim Server les 24 hores i gràcies a l’esforç dels postres professionals els trametrem la comanda, si la fa abans de les 16h. , durant el mateix dia, en productes en stock i de 5 a 15h. en productes que no estiguin en stock. Sempre en dies hàbils a partir de la confirmació del pagament i quan no s’indiqui el contrari en la pàgina de seguiment. En el cas extrem que el fabricant es quedés sense existències, el termini de lliurament el posarà el mateix fabricant. Quan hi hagi casos d’aquests, el client serà informat del possible retard de la seva comanda i podrà cancel·lar-los o canviar per altres productes.

- Podeu enviar-me informació detallada d’un producte?

Tota la informació disponible és a la nostra pàgina web, malgrat això si té algun dubte sobre qualsevol producte, si us plau contacteu amb el nostre servei d’atenció al client (via telèfon, correu electrònic o fax) i l’atendrem amb molt de gust.


- ¿On esteu?

 

-¿On Esteu?
Estem a Còrdova en Avd. Almogàvers, cantonada Sant Joan de la Creu, local 2, si no pots passar-te per la botiga no et preocupis, t'ho enviem al teu domicili en menys de 24h.

Estem a Còrdova en Avd. Almogàvers, cantonada Sant Joan de la Creu, local 2, si no pots passar-te per la botiga no et preocupis, t'ho enviem al teu domicili en menys de 24h.

 

Mapa rugbytienda
-

Quan em poden lliurar el paquet, al matí o a la tarda?

L’empresa de transports no sap quan ho tindrà millor per poder fer el repartiment, depèn de la planificació d’aquell dia. Generalment abans de les 19,00 hores.

 


- Què passa si no hi ha ningú en el moment del lliurament?

Quan l’empresa de transports passi i no pugui trobar ningú en l’adreça indicada, li deixaran una nota amb el telèfon de la delegació corresponent, vostè pot contactar amb ells i l’indicaran què es pot fer.

També pot indicar que deixin el paquet a algú conegut o a un establiment proper.

 


- Ha sorgit algun problema en la comanda. Què puc fer?

Si us plau, envieu-nos un correu electrònic a info@rugbytienda.com
En general: 

Comprovi que les dades que ens ha donat sòn correctes i si s’ha pogut fer la comanda correctament li arribarà un correu electrònic amb l’assumpte. “compra client a Rugbytienda.com”, en el mateix se li dirà la seva compra amb l’import de la comanda. Si tot és correcte i no ha rebut la comanda ni tampoc cap notificació de Rugbytienda.com, el pas següent seria trucar o enviar un correu electrònic a info@rugbytienda.com. També pot omplir-nos un formulari a “Contactar”. Rugbytienda.com l’informarà si la comanda ha estat processada correctament o si hi ha hagut cap error en el lliurament o en la realització de la comanda. En la majoria dels casos rebrà una resposta ràpida, perquè Rugbytienda.com té l’interès de mantenir-lo com a client.

 

Important: guardeu i feu una còpia escrita a mà de tots els productes que heu encomanat.

No obriu el paquet si es detecta alguna incidència per tal de fer més fàcil la seva devolució. 

Per a qualsevol consulta poseu-vos en contacte amb nosaltres.